Tjänsten:
tel: 070-8991945 och +354 588-1050 - weekdays between 9–17
JA Control Panle

OneSystems

OneHelpDesk

OneHelpDesk är ett system för servicedeskar some snabbar på förmedling av information.

OnePortalCitizen

OnePortal Citizen är en självbetjäning webportal, bättre service för medborgarna, året om 24/7.

OneMeeting

OneCalendar är ett närvarosystem som är baserat på Microsoft™ styrsystem och gränssnitt. Det ä ett tillägg till OneCrm.

OneHelpDesk - Program för kommunal servicedesk

OneHelpDesk Þjónustuborð sveitarfélaga
Vad är OneHelpDesk?
OneHelpDesk är ett system för servicecedeskar som snabbar på förmedling av information. Systemet håller ordning på informationen och gör det lättare och snabbare att svara på förfrågningar, t.ex. från kommunens invånare.
 
OneHelpDeskHur fungerar OneHelpDesk?
När en kund ringer till servicedesken inregistreras han, hans ärende analyseras av OneRegistration (analysinstrument) och tidsätts i OneHelp®Desk med en enkel åtgärd. Sedan går det snabbt att hämta den information kunden vill ha utan ett längre telefonsamtal. Syftet är att ge så bra service som möjligt och svara på så många frågor som det går på kortast möjliga tid. Därigenom minskar belastningen på växeln och på sakkunniga i enstaka avdelningar och det förhindrar att de som frågar skickas runt mellan olika avdelningar utan att få svar på sin fråga. Invånarna får en känsla av bättre service och kommunen får bättre image. Svaren kan ges muntligen, skrivas ut och skickas per post eller per mejl eller fax. Servicedeskens stab har tillgängliga enkla funktioner som gör det möjligt att ta snabbt fram information, t.ex:
  • Telefon- och mottagningstider.
  • Om en anställd är inne och kan ta telefon?
  • Information om mötesresultat.
  • Information om status hos insända ärenden.
  • Affärsöversikt.
  • Åtkomst till interna länkar till kommunens informationssidor.
  • Snabb åtkomst till yttre länkar avseende information till invånarna.
  • Åtkomst till äldre rekvisitioner och deras bakgrund.
  • Registrering av påpekanden avseende service eller information.
  • Registrering, underhåll och tillgänglighet av servicebeskrivningar.
  • Standardiserade svar vid de vanligaste frågorna skickas till invånarna.
  • Servicebeskrivningar går direkt ut på webben från One och inskickning av servicebeskrivningar från webben.
  • Uppföljande av servicebeskrivning som inte kan svaras direkt i telefon eller strax därefter.
  • Information från Fastighetsprisregistret.
  • Information om arkitekter, hantverksmästare, formgivare och byggmästare för byggnader på byggnadsstadiet eller för pågående ärenden.
  • Rapporter och analyser av invånarnas servicebeskrivningsärenden.
 
OneSystems kerfi byggja á Microsoft. tækni

Sækja / skoða PDF skjal View / get PDF file


Systemkrav:
Klient: Windows XPpro/Win7 Internet Explorer 7.0 / 8.0 eller nyare.
Server: Windows 2003/2008 Server eller nyare, MS SQL 2005/2008 Server eller nyare.

 
System Modules
 

OneHelpDesk packshot

Kontakt

Salg

SöludeildTel. 070-8991945 / +354 660-8551
eller per post:

Tel

Tjänsten

Samband
tel. 070-8991945 / +354 5881050
öppet 9–17 arbetsdagar

OneSystems

OneRecords_PakkiEN_1006.png

OneSystems

OneQuality.png